środa, 6 maja 2015

wielce udany duet z Apisu

Autor: Yvaine92 o 16:31
Dawno temu, bo we wrześniu, na spotkaniu blogerek w bydgoskim Apisie dostałyśmy w prezencie paczuszkę z firmowymi kosmetykami. Było to bardzo miłe, zwłaszcza, że się tego zupełnie nie spodziewałyśmy. Akurat u mnie w torebce znalazły się: peeling enzymatyczny gruszkowy, maska regenerująca z masłem shea i olejem arganowym, krem witalizujący "Moc 5 warzyw" i mgiełka do twarzy oliwkowa. I właśnie o tych dwóch ostatnich kosmetykach chciałabym dziś napisać.
 OPIS PRODUCENTA - krem witalizujący "Moc 5 warzyw"
Wielofunkcyjny krem zainspirowany unikatowymi właściwościami 5 warzyw - odświeżającego ogórka, przeciwutleniającej pietruszki, delikatnie złuszczającego pomidora, odmładzającej dyni i nawilżających kiełków pszenicy. Pobudza skórę do odnowy, poprawia napięcie, jędrność i nawilżenie. Wzmocniony kwasem hialuronowym, olejem makadamia, arganowym i masłem shea głęboko regeneruje, wzmacnia, opóźnia proces starzenia czyniąc skórę gładką o świeżym kolorycie  blasku.
- ekstrakt z ogórka: przywraca skórze blask, koi, rozjaśnia przebarwienia, oczyszcza, łagodzi podrażnienia, nawilża i tonizuje.
- ekstrakt z pietruszki: jest bogaty w wit. C, nawilża i uelastycznia skórę, działa przeciwbakteryjnie łagodząc stany zapalne.
- ekstrakt z pomidora: ma właściwości oczyszczające, odświeżające, łagodzące i rewitalizujące. Dzięki witaminom i flawonoidom redukuje obrzęki i wzmacnia naczynia włosowate, a zawarte alfa-hydroksykwasy delikatnie usuwają martwe komórki naskórka. Zawiera likopen, który jest doskonałym antyoksydantem.
- ekstrakt z pestek dyni: wspomaga procesy odnowy skóry, łagodzi oraz pełni dodatkową funkcję ochronną skóry. Poprawia stopień nawilżenia oraz elastyczność skóry. Zmniejsza szorstkość skóry, wygładza drobne zmarszczki i działa przeciwzapalnie.
- ekstrakt z kiełków pszenicy: jest bogatym źródłem witaminy E, niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz aminokwasów. Działa odżywczo i regenerująco. Wygładza i zapobiega nadmiernej utracie wody. 


Składniki/INCI: Aqua, Helianthus Annuus (Sunfflower) Seed Oil, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth 20, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Lactose, Microcrystalline Cellulose, ZeaMays (Corn) Starch, Macadamia Oil, Triethanoloamine, Cucumis Sativus Fruit Extract, Carum Petroselinum Extract, Solanum Lycopersicum Fruit Extract, Cucurbita Pepo Seed xtract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Argania pinosa Oil/Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA: ok. 35 zł
Zaczęłam ich używać prawie od razu, z przerwą na zimową pielęgnację. Dziś krem jest już na wykończeniu, a mgiełki jeszcze całkiem sporo mi zostało. Codziennie rano wykonywałam mały rytuał - najpierw spryskiwałam oczyszczoną po nocy twarz mgiełką, lekko ją wklepywałam, a potem na wilgotną skórę nakładałam porcję kremu, według tego schematu. Efekt? Promienna, nawilżona cera, ukojona, dobrze odżywiona. Wyrównywał mi się nawet lekko koloryt. Ogólnie jest to bardzo lekki krem, wręcz wodnisty w kontakcie ze skórą, ale dość szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. W środku emulsji zatopione są zielone drobinki, które szybko się rozpuszczają pod wpływem ciepła. Wystarczy mała ilość nabrana dołączoną do kremu szpatułką, aby pokryć całą twarz. Ja nakładam go jeszcze na szyję - o ile o tym pamiętam. Niestety, ale akurat ta część mojego ciała jest traktowana przeze mnie dość po macoszemu :/ Mimo sugestii producenta, na noc się raczej nie nadaje, a ja osobiście preferuję bogatsze kremy, sera bądź kwasy. Świetnie dogaduje się z podkładami - mineralnymi, jak i płynnymi.
Co do mgiełki - cudownie odświeża cerę. Kiedy leżałam w szpitalu, tylko jej używałam jako nawilżacza i sprawdziła się w tej roli idealnie. Nie miałam sił kremować sobie twarzy, psikałam się tylko nią. Skóra nie była ściągnięta, ale wyraźnie ukojona. Oczywiście musiałam powtarzać aplikację mgiełki co kilka godzin, ale w zupełności mi starczyła.
OPIS PRODUCENTA - mgiełka z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek
Dla każdego rodzaju cery. Delikatna mgiełka zawiera ekologiczną wodę z gałązek oliwnych certyfikowaną przez Ecocert® i ekstrakt z oliwek. Błyskawicznie odświeża, łagodzi i rewitalizuje dojrzałą, zniszczoną skórę.

Składniki/INCI: Aqua, Olea Europaea Branch Extract, Dehydroacetic Acid, Glycerin, Olea Europaea Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Aloe Extract, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Parfum.


POJEMNOŚĆ: 150 ml

CENA: ok. 15 zł

A Wy? Używałyście tych produktów?

9 komentarzy:

FitHealthyLife pisze...

Nie znam tego produktu, ale jakiś krem nawilżający muszę sobie kupić :)

Yvaine92 pisze...

jak nie Apis, to mogę polecić lekki krem brzozowy Sylveco - siostra go używa, bdb się sprawdza, i sama na niego będę polować ;)

Wyzw-ania pisze...

Nie słyszałam wiele o tej firmie, jak znajdę krem dla swojej cery na pewno spróbuje!

Rincewind99 pisze...

Z Apisu miałam kilka produktów do pielęgnacji ciała i bardzo je lubiłam. Aktualnie po raz drugi kupiłam krem miodowy do twarzy, to mój hit :)

Kamil pisze...

Nie używałem nigdy:)

Kardio pisze...

Nigdy tego kremu nie używałam, muszę spróbować :)

Kettler pisze...

Ja właśnie używam Sylveco ale szukam teraz czegoś innego ;) Może i to się przyda :-) Wygląda w końcu ciekawie :)

www.sprzet-fryzjerski.pl pisze...

Nie znam tych produktów, ale chetnie bym je wypróbowła, no cóż, jak to się mówi, wszytsko przede mną

Teresa pisze...

Chętnie wypróbuje. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review