niedziela, 2 września 2012

krem Nivea - analiza składu i jego zastosowania

Autor: Yvaine92 o 14:04
Pakując się i jednocześnie robiąc porządki, natrafiłam wśród książek na pudełko z kremem i balsamem Nivea. Zaciekawiona, postanowiłam przeanalizować skład tego pierwszego. Wciąż pamiętam, jak to niektóre koleżanki z gimnazjum smarowały się nim namiętnie zimą ;)




Wysoka pozycja parafiny sprawia, że prawdopodobnie u mnie się nie sprawdzi, może mnie zapychać. Poza tym, co trochę mnie zdziwiło, może uczulać, lecz z pewnością stężenie owych substancji zapachowych jest zbyt małe, by do tego doszło. Plus za brak konserwantów i parabenów oraz w miarę prosty skład. Planuję wykorzystać go do ochrony końcówek, powinien się sprawdzić, choć czytałam na jednym z blogów, że zrobił straszny przesusz. Cóż, zaryzykuję ;)
Czytając opinie na wizażu, można by powiedzieć, że jest to wręcz KWC :D
Oto kilka jego zastosowań:
  • pasta do butów
  • do demakijażu
  • zabezpieczenie skóry przy farbowaniu włosów
  • balsam do ust 
  • krem do rąk i stóp
  • na poparzenia słoneczne i łuszczącą się skórę
  • na podrażnione miejsca po depilacji czy innych zabiegach
  • by zapobiegać otarciom i pęcherzom na stopach
  • po umyciu zębów w celu zniwelowania lekko pieczącego uczucia po miętowej paście do zębów
  • do czyszczenia brudnych śrubek
Używacie go do czegoś jeszcze?


*bazowałam na:
http://www.kosmopedia.org/
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=255608
http://www.zdrowe-kosmetyki.pl/skladniki_az.php

26 komentarzy:

Lolita pisze...

Ciekawe zastosowania ;)

Madziak pisze...

Kochana, przejrzałam Twój blog i jestem nim zachwycona :D Strasznie przytulnie tu masz!
Będę tu wpadać częściej :)

Buziaki, Magda
PS.Zapraszam na nową notkę :)

Yvaine92 pisze...

Dziękuję Ci bardzo :) i ogromnie się cieszę, że Ci się u mnie spodobało! będę jeszcze bardziej się starać ;)

Anonimowy pisze...

ja stosuję nivea do nawilżania włosów.na mokre włosy - podkresla skręt moich włosów, a na suche sprawia ze włosy faknie sie ukladaja i niweluja efekt puszenia włosow (tzw.siano).

Anonimowy pisze...

I just couldn't go away your website prior to suggesting that I really loved the standard info a person provide to your guests? Is gonna be back ceaselessly to check up on new posts
My weblog - Carb Backloading 1.0 Review

mira pisze...

Mnie poinformowała dentystka,że nivea warto korzystać,bo w składzie jest sperma byka-i powiem szczerze,chciałabym by tam była,ale z Pani składu niestety wygląda,że jednak go nie ma

mira pisze...

Mnie poinformowała dentystka,że nivea warto korzystać,bo w składzie jest sperma byka-i powiem szczerze,chciałabym by tam była,ale z Pani składu niestety wygląda,że jednak go nie ma

Anonimowy pisze...

Nivea to najlepszy z kremów i w dodatku tani :)

Anonimowy pisze...

do Anonimowy - ja osobiscie nie uwazam , ze jest najlepszy a nawet ze jest dobry,. bo co tam robi aluminiowa maczka?.
Przeciez wiadomo, ze aluminium jest rakotworczy,
Poszukajcie lepiej kremu bez tego aluminium i innych trucizn.

Anonimowy pisze...

Można jeszcze podstrunnicę czyścić tym kremem :)

Anonimowy pisze...

mam już 50 lat. Używam ten krem od dziecka ( na mrozy krem Bambino) i jestem bardzo zadowolona z cery. Mam mniej zmarszczek od koleżanek, które używają drogie krem.

Anonimowy pisze...

o co chodzi ze po myciu zębów ?:)

Anonimowy pisze...

czekam na odp :):):)

Yvaine92 pisze...

o ile dobrze pamiętam, chyba chodziło o posmarowanie ust ;) bo raczej zębów nikt by tym nie traktował :D

Anonimowy pisze...

"
do Anonimowy - ja osobiscie nie uwazam , ze jest najlepszy a nawet ze jest dobry,. bo co tam robi aluminiowa maczka?.
Przeciez wiadomo, ze aluminium jest rakotworczy,
Poszukajcie lepiej kremu bez tego aluminium i innych trucizn.
"
widzę że osóbka nie ma bladego pojęcia o chemii. Stearynian glinu, to nie to samo co aluminium, chyba że łacińska nazwa glinu w związku oznacza że coś jest jest z aluminium. Pozdrawiam, radzę sięgnąć do książki. Chociażby z gimnazjum. :D

Anonimowy pisze...

U mnie parafina i te alergeny sprawiają że dostaję wysypki na twarzy i dekolcie za każdym razem gdy go użyję. Dojście do tego, że uczula mnie ten krem zajęło mi 5 lat.. bo też używam go od dziecka i ufałam mu jak żadnemu innemu.. ale już przestałam. Także jakby się komuś z was pojawiały zaskórniki, ropne zmiany, pryszcze itp to może być skutek używania tego kremu. Pozdrawiam..

Anonimowy pisze...

What's up mates, its wonderful paragraph concerning tutoringand entirely explained, keep it up
all the time.

my site - เชียงคาน

Anonimowy pisze...

jest ok tylko ze za tłusty zapycha pory mam tłustą cere ale dla innych może być ok ,,,

Anonimowy pisze...

Ale żeś sponiewierała ten kremik. A mnie prosze sobie wyobrażić pomógł przy kontaktowym zapaleniu skóry. Bardzo łagodzi podrażnienia, nie uczula. Tylko nie do tłustej skory i jest ok.

Anonimowy pisze...

używam tego kremu od zawsze, to jedyny krem który mnie nie uczula i nie powoduje podrażnień. Próbowałam wielu kremów z średniej i wysokiej półki uznając że skład nivea jest zbyt ubogi zawsze okazywało się, że wydałam kupę kasy a już przy pierwszym użyciu tych "świetnych kremów" moja skóra szczypała i stawała się wysuszona. Uwielbiam go i dzięki niemu mam cały czas świeżą, gładką skórę.

Anonimowy pisze...

a ja mam niesamowicie suchą skórę, szczególnie na twarzy, tym bardziej że muszę się jeszcze golić, jakiekolwiek żeliki, balsamiki, kremiki nawilżające powodują uczucie pieczenia i wcale mi tej skóry nie nawilżają a kremik z nivei to mój jedyny ratunek. kiedyś niepotrzebnie się zasugerowałem informacją, że może zatykać pory i wzmagać niedoskonałości i katowałem się innymi specyfikami przez tyyyyle lat... aż postanowiłem że spróbuję tej nivei i po jednym użyciu skóra jak nowa.. teraz to mój standard po goleniu i myciu twarzy. wprawdzie jest tłusty ale po 5min od posmarowania wycieram ręcznikiem i jest git.. od jakiegoś czasu mam suche ramiona i nogi, też wystarczył raz, żeby zobaczyć ogromną poprawę w strukturze skóry. :)

Anonimowy pisze...

A ja stosuję do masażu kolan! Przestały boleć! Serio! Może jakiś składnik wnika do kaletki stawowej i ją usprawnia? Nikt mi nie wierzy, że tak zadziałał! Cuda?

Ewa- tak, to ja Ewa pisze...

Właśnie przeraża mnie tylko to aluminium w składzie. Groźne czy nie ?

wredna suka pisze...

nivea to jeden z nastarszych produktow ktore uczulaja, nie wazne czy to krem czy cien do oczu, kredka lub pomadka do ust, nie nawilza suchych dloni i chyba faktycznie najlepiej nadaje sie do czyszczynie srubek :-) jak ktos ma uczulenie, np wygladajace jak zapalenie spojowek czy pryszcze na twarzy, niech koniecznie zmieni kosmetyki, nivea nie dba o to czy ludzie maja na ich produkty alergie czy nie bo kasa im i tak wplywa to po co sie wysilac

Anonimowy pisze...

Gosia, piszesz głupoty. Uważam,że krem nivea to jeden z najlepszych kremów do twarzy. Każdy człowiek ma inną skórę.Dla jednych będzie świetny dla innych nie. Przykro mi że na twoją skórę tak reaguje. Zastąp go innym :). Ja nie narzekam dla mojej skóry jest idealny.

KingaZielinska pisze...

nie miałam pojęcia o takich zastosowaniach dla kremu Nivea xD ale wiem, ze koleżanka nakłada go na wacik i zmywa sobie makijaż (nie, nie stosuje żadnego innego demakijażu twarzy) i myślę, ze ten krem jeszcze ma wiele właściwości do odkrycia xD

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review