piątek, 13 lipca 2012

olej kokosowy z KTC

Autor: Yvaine92 o 22:52
Przyszła kolej i na niego ;)


Skład: 100% pure coconut oil

Od producenta: 100% czysty i naturalny olej kokosowy, posiadający wiele zdrowotnych właściwości, m.in.: antybakteryjne, antywirusowe, antyseptyczne. Reguluje przemianę materii, łagodzi dolegliwości cukrzycowe, odżywia skórę, pomocny w egzemach, wzmacnia włosy i likwiduje łupież. Posiada szeroki wachlarz zastosowania: w kuchni, do masażu i wielu innych zabiegach pielęgnacyjnych. Idealny do smażenia orientalnych potraw, gotowania i pieczenia. Nadaje się również do smarowania pieczywa. Jest powszechnie wykorzystywany do masażu, pielęgnacji skóry całego ciała, maseczek i jako odżywka do włosów.

Ja: Kupiłam go na helfy.pl zachęcona pozytywną opinią TheCurlyGal. Jest go sporo - 500 ml - i starcza na baaardzo długo. Najpierw zaczęłam używać go do ciała, zawsze po kąpieli wcieram go w jeszcze wilgotną skórę. Na początku wchłaniał się szybko, ładnie i nie zostawiał tłustego filmu. Teraz niestety zawsze cała się kleję, ale tak cudownie zmiękcza mi skórę, że wybaczam mu ten mały mankament ;) olej ma stałą konsystencję w temp.pokojowej, dlatego albo wkładamy go do gorącej wody i czekamy, aż się rozpuści, albo wygrzebujemy ręką i tak smarujemy ciałko (to uczucie, kiedy zmienia konsystencję...). Zapachu niestety nie ma - bardzo nad tym boleję - bo jest rafinowany. Wynagradzam to sobie, wąchając Vatikę :P
Jakiś czas potem zaczęłam olejować nim włosy i natłuszczać końcówki po myciu. Oczywiście sprawdzał się świetnie :D ale gdy dostałam Vatikę właśnie, to przerzuciłam się całkowicie na nią (ach, ten zapach!). Wiem, że owy olej jest jadalny, ale jakoś nie mogę się przemóc na razie, by go spróbować - może kiedyś zacznę wyjadać go łyżką wprost z tego plastikowego słoiczka :D
Ogólnie olej polecam, za to co do zapachu - zawsze można go podrasować, dodając jakiegoś olejku eterycznego, np.grapefruitowego, cytronelowego, lemongrasowego lub geraniowego, jeśli macie problemy z cellulitem.
Pozdrawiam ;)

zobacz olej: http://helfy.pl/olej-kokosowy

10 komentarzy:

ekocentryczka pisze...

Mój podstawowy kosmetyk:) Rewelacyjnie sprawdza się do włosów i do całego ciała.Używam go też w kuchni. Jest niezastąpiony:)
Pozdrawiam

Yvaine92 pisze...

A możesz mi powiedzieć, do czego dokładnie go używasz, smażysz na nim mięso np.? Jak pisałam powyżej, trudno mi zabrać się za jedzenie czegoś, czego używam jako kosmetyku ;) także pozdrawiam!

panna-patison pisze...

Planuję sobie taki kupić! ;)

Yvaine92 pisze...

to dobrze zainwestujesz pieniądze :D

Anonimowy pisze...

Ja smaze na nim wszystko jest fantastyczny nie ma kompletnie zapachu dzieki temu nie zmienia smaku potraw. POLECAM W 100%

Anonimowy pisze...

Ja używam głównie zamiast masła, polecam!
W dobrej cenie można go dostać tutaj:
olej kokosowy ktc

Anonimowy pisze...

Lemongrasowy? :) Trochę słabo to brzmi :)

Yvaine92 pisze...

czemu słabo? :)

Anonimowy pisze...

Najgorszy olej jaki mi się trafił.Jedna wielka ściema nie ma nawet zapachu

Yvaine92 pisze...

no rafinowany nigdy nie ma zapachu ;) polecam zaopatrzyć się w extra virgin, jeśli zależy Ci na walorach sensorycznych :) pięknie pachnie i smakuje

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review