niedziela, 24 czerwca 2012

a new beginning

Autor: Yvaine92 o 22:13
Myślałam, myślałam i myślałam, co by tu na początek sam dać ;) wyszłam trochę z wprawy, dawno nic nie pisałam, więc chyba wrzucę przepis ze starego bloga. Z czasem się rozwinę, będę dodawać recenzje kosmetyków, domowe i dietetyczne porady. Enjoy!

KRÓWKA

Składniki:
  • 6 - 7 paczek herbatników
  • masa krówkowa ( kajmak )* 
  • budyń śmietankowy** 
  • pół kostki masła / Kasi 
  • 250 ml śmietany 30 % 
  • śmietan-fix 
  • cukier wanilinowy 
  • 2 łyżki cukru pudru 
  • tabliczka gorzkiej czekolady
Wykonanie:

Na wysmarowanej tłuszczem blasze ułożyć herbatniki. Rozsmarować na nich masę krówkową, przykryć warstwą herbatników. Ugotowany i ostudzony budyń śmietankowy utrzeć z masłem na gładką masę, wyłożyć na blachę. Ponownie przykryć herbatnikami. Schłodzoną śmietanę ubić mikserem, w międzyczasie dodając śmietan-fix wymieszany z cukrem wanilinowym i cukrem pudrem. Rozsmarować na herbatnikach i posypać startą gorzką czekoladą. Ciasto włożyć na 1 h do lodówki.

BON APPÉTIT !

*ja używam masy krówkowej Bakallandu (460 g) / zagęszczone, słodzone mleko gotowane 3 h
** + mleko, cukier do jego przygotowania


0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review