niedziela, 11 listopada 2012

TAG: Liebster Blog

Autor: Yvaine92 o 16:22
Nominowała mnie Meenthe - dziękuję Ci stokrotnie! bardzo miłe wyróżnienie :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominuję:
1. Masz jakieś kosmetyki bez których nie mogłabyś żyć?
Na pewno puder bambusowy, Cetaphil, olej na twarz i tusz do rzęs - absolutne minimum! z kosmetyków do ciała: peeling cynamonowy, Facelle; włosy: Facelle, Isana z babassu, maska z algami BingoSPA, maska granatowa Alterry
2. Mogłabyś polecić mi jakąś piosenkę? :)
mnóstwo :D z aktualniejszych to Skyfall Adele, mogę słuchać je godzinami i w ogóle mi się nie nudzi, tak samo jak Blue Jeans Lany czy nawet Gangnam Style PSY'a xD
3. Kot czy pies?
jestem zdeklarowaną kociarą, mam nawet ich 6 w domu :P 
4. Masz wizję swojego wymarzonego domu? A może w takim mieszkasz?
hmmm, moje wizje dość często się zmieniają ;) na pewno nie może być za duży, łatwy do sprzątania, najlepiej kostka, jakiś taras, duża działka wokół, w środku kominek; zbudowany z naturalnych materiałów
5. Ulubione ciasto?
rafaello, czarny z budyniem, czekoladowe, snickers... dużo ich :P 
6. Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
Australia / Nowa Zelandia. I mogłabym już tam zostać :D 
7. Kilka Twoich ulubionych książek to...?
Pożywienie najlepszym lekarstwem, Tysiąc drzewek pomarańczowych, Gorzka czekolada, Wichrowe Wzgórza, Cyfrowa Twierdza itd.
8. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10, 15 lat?

hmm, będę wtedy po 30., więc pewnie będę pracowała we własnym gabinecie, z 2 dzieci pewnie będę już miała ;) i mały domek na wsi
9. Wolisz kwiaty cięte czy doniczkowe?

raczej doniczkowe, choć piękny bukiet z okazji urodzin nie jest zły :D
10. Twoja ulubiona fryzura?

koczek na czubku głowy, rozpuszczone, dobierany warkocz
11. Co poprawia ci humor? :)

głównie świetni znajomi ;) ale też db serial / film, ciekawa książka


Moje 11 pytań:
  1. Dlaczego prowadzisz bloga?
  2. Jakiej słuchasz muzyki? poleć mi jakiś zespół ;)
  3. Czego w życiu najbardziej żałujesz?
  4. Czego nigdy byś nie ubrała?
  5. Twój kosmetyczny hit.
  6. Życiowe motto?
  7. Jakie masz hobby?
  8. Największy kosmetyczny niewypał.
  9. Jesteś rannym ptaszkiem czy raczej nocnym markiem?
  10. Ulubiona knajpa.
  11. Czy lubisz to, co robisz? (studiowanie / praca)
 PS. Mam teraz fazę na Evanescence ;)


8 komentarzy:

Ziemolina pisze...

Dziękuję bardzo za otagowanie hmmm moze sie skusze:)

Sylwia pisze...

Zazdroszczę Ci takiej liczby kotów :D Ja od pewnego czasu marzę o takim futrzaku i nawet mam obiecanego :) Ciekawe co z tego wyjdzie :D Pozdrawiam :)

anuszka13 pisze...

obserwuję i zapraszam do tego samego :)

Cosmetic Fortress pisze...

Zapraszam Cię do mnie na rozdanie ,droga Koleżanko :)

http://cfortress.blogspot.com/2012/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

anuszka13 pisze...

jakbyś była zainteresowana moim rozdaniem z naturalnymi kosmetykami, to wpadnij!

Lukrowa Mama pisze...

Mniam ! Uwielbiam rafaello :D

Fashion blog pisze...

Aaa ale masz przeuroczy blog!
Kwiaty doniczkowe są boskie iiii ostatnio też fazuję na Evanescence ;)

Unknown pisze...

Twój blog wydaje się wyjątkowo ciekawy, obserwuję!:)

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review