sobota, 18 sierpnia 2012

mini haul

Autor: Yvaine92 o 21:53
Chciałabym przedstawić dzisiejsze łupy oraz kilka sprzed tygodnia.

  1.  Zestaw 4 pędzli do makijażu twarzy nr 1213, EcoTools
    Pędzle wygrałam na allegro u RedLipstick, marzyłam o nich od dawna i w końcu się doczekałam. Są cudownie miękkie i świetnie się ich używa. Minusem jest to, że wychodzi trochę włosie, zwłaszcza z baby kabuki, ale jak na razie da się przeżyć.
  2.  Odżywka wygładzająca włosy z olejkiem babassu, Isana
    O tej odżywce już tyle słyszałam dobrego, że w końcu jak tylko ją dojrzałam w Rossmannie, niezwłocznie umieściłam ją w swoim koszyczku ;) zobaczymy, jak będzie się sprawować.
  3.  Szampon dla dzieci z wyciągiem z kiełków pszenicy, Babydream
    Jako że przechodzę na pielęgnację bezsilikonową, musiałam zaopatrzyć się w łagodny szampon bez SLS/SCS/SLES. Średnio wydajny, trochę plączą mi się po nim włosy,a balsamu BDFM w żadnym Rossmannie w moim mieście nie znalazłam. Gdzie ja go dostanę? :(
  4.  Krem do rąk masło shea i olejek kokosowy, BeBeauty
    Czytałam ostatnio, że świetnie się sprawdza do ochrony końcówek, więc oczywiście od razu wyhaczyłam go w Biedronce ;)
  5.  Trzyostrzowa maszynka do golenia z wit.E Miss Soleil, BIC
    Nie umiem posługiwać się pastą cukrową, po krótkim czasie strasznie mi się lepi. Powinny być jakieś kursy uczące obsługi ^^ a o tej maszynce słyszałam, że dobra, więc sprawdzę niedługo.
  6.  Matowe cienie do powiek, Bell
    Śliczne, matowe kolorki. Dobrze się trzymają, jednak mam tłuste powieki i po dłuższym czasie się ważą. Trzeba zainwestować w bazę Artdeco...
  7.  Płyn do higieny intymnej, Facelle Sensitive
    Jego też będę teraz używać do mycia włosów, zamiennie z babydreamem. Mam nadzieję, że moje włoski go polubią :)
  8.  Gąbka antycellulitowa, Syrena
    Hit na wizażu. Jestem ciekawa, czy faktycznie, zmniejszy mi się obwód ud o 2 cm.
  9.  Olejek do masażu migdały i papaja, Alterra
    Jestem zrozpaczona! Rossmann chce wycofać najlepsze kosmetyki z Alterry, m.in. ten olejek. Oszaleli? Modlę się, żeby powrócili po rozum do głowy. Tu macie petycję - klik, jeśli jeszcze jej nie podpisałyście, to do dzieła! A olejek pachnie obłędnie :D
  10.  Róż Miami Roller Girl, Essence
    Nie mogłam się mu oprzeć - niesamowite kolorki!

    ta piosenka chodzi dziś za mną krok w krok, więc musiałam ją tu umieścić - enjoy :)


8 komentarzy:

Unknown pisze...

hihi baardzo duzo tych szablonów jest w czym wybierac :) dziękuje jeszcze raz :)) ;*

co do pasty cukrowej to trzeba ją 'wyczuc' :) za drugim razem takie krwiaki sobie narobiłam na nogach ze odstawiłam ją i wróciłam do standardowej depilacji ;p

A odzywka z Issany bardzo przetłuszczała mi włosy , więc tez podziękowałam ;P

i gratuluje wygranej :)

Yvaine92 pisze...

nmzc :) naprawdę fajny wybrałaś :D
krwiaki? o matko, teraz już chyba w ogóle do niej nie wrócę, albo zacznę odkładać kasę na wizytę w gabinecie
ja mam nadzieję, że się sprawdzi u mnie - a jak nie, to oddam siostrze, będę się pastwić nad jej włosami niedługo :P
dziękuję :*

Waniliowa Kokosanka pisze...

Ten róż Essence to jakaś nowa kolekcja? Jestem maniaczką nowych kolekcji z essence :)

Waniliowa Kokosanka pisze...

Piosenka piękna, ale jeszcze piękniejsza piosenkarka :)

Yvaine92 pisze...

limitowana kolekcja na lato, w rossmannie ostatni egzemplarz wyczaiłam:) a właśnie, gdzie ja znajdę kosmetyki essence? bo w drogeriach jakoś nie widziałam nigdzie :/
owszem, śliczna jest :D

Anonimowy pisze...

pierwsze słysze, żeby płynem do higieny intymnej myć włosy ;D

Yvaine92 pisze...

tez na poczatku zdziwiona bylam, ale teraz niczym innym wlosow nie myje :P

Waniliowa Kokosanka pisze...

Gdzie jesteś kochana, tęsknimy tu za tobą :)

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review