czwartek, 25 października 2012

TAG: moje włosy w pigułce

Autor: Yvaine92 o 19:58
Zasady: odpowiedzieć na 13 pytań, otagować 5 osób (oczywiście je o tym poinformować), podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.

Kochana Waniliowa Kokosanko, bardzo Ci dziękuję za otagowanie! :)

Nominuję:
 M.ina 

1. Twój naturalny kolor włosów:
kiedyś byłam raczej ciemną blondynką
 
2. Twój obecny kolor włosów:
teraz ściemniały, jasny brąz z rudymi refleksami, nigdy nie farbowane

3. Aktualna długość Twoich włosów:
ok. 55 cm mierzone od czubka głowy
 
4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
hmm, tak z 70 cm? może 1 m :D

5. Jak często podcinasz końcówki?
zdecydowanie za rzadko, tak raz na 3-4 m-ce, ale powinnam częściej

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
proste, ale z dużą tendencją do odkształceń

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
wysoką :(

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
skalp się przetłuszcza, niestety coraz gorzej, za to same włosy są raczej suche
 
9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
nędznie - czeszę je zwykle 2 razy dziennie, i to na razie plastikowym grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami - mam zamiar zaopatrzyć się w TT i szczotkę z włosia dzika; myję je aktualnie co 2.dzień :/ powróciłam do olejowania, zawsze nakładam odżywkę, planuję wrócić do masek jajecznych, mycia mydłem z LF i płukanki octowej

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
szarpania, wiatru, rączki od torebki, zamków od kurtek, Amli, wypadania, wilgoci w powietrzu, deszczu (puszą się niemiłosiernie), czapek i szalików (elektryzowanie to moja zmora :/ )

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
silikony, olejowanie, zwłaszcza olejem kokosowym, płukanki

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
warkocz dobierany, koczek, rozpuszczone z przedziałkiem na boku

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
"piiiiiiiiiiiiiiić, chcemy pić!" czego nie nałożę, to i tak pozostają suche, mam nadzieję, że kwas hialuronowy pomoże w tej kwestii - marzy mi się, aby były takie mięsiste, miękkie w dotyku, bez puszenia

+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
ojej, niecały rok? nie pamiętam dokładnie, ale to było po tym, jak natrafiłam na yt na Nissię i TheCurlyGal


PS. Chciałabym przeprosić za tak długą przerwę, ale odkąd zaczęłam studia, cierpię na brak czasu, weny i ochoty na tworzenie czegoś konstruktywnego :/ fizjologia wysysa ze mnie życie :P


3 komentarzy:

Cytryna pisze...

Pewnie by sobie popiły razem z moimi :D

Yvaine92 pisze...

tiaaa, zróbmy im dobrą popijawę :D weekend w weekend :P

Zakątek czytelniczy pisze...

Dziękuję za otagowanie, dopiero teraz maila zauważyłam, przepraszam, że tak późno!

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny :) masz jakieś wskazówki, sugestie, chcesz podzielić się wiedzą? nie czekaj, pisz :)

 

essentia vita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review